Het kan voorkomen dat je bestelling van Volero niet naar wens is. Vervelend! Bij Volero heb je de mogelijkheid om, zonder opgaaf, je bestelling aan ons te retourneren. Je kan je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst per pakketpost retour sturen of retourneren in onze showroom.
Heb je een product waarvan de lengte langer is dan 175cm? Dan kan het product niet via de reguliere pakketdienst worden verzonden. Wij halen het pakket dan ook graag bij je op. Bij het retour aanmelden van jouw bestelling kun je zelf een voorkeur dag opgeven waarop de bestelling retour wordt opgehaald. Na het afronden van de retourmelding krijg je per e-mail de bevestiging van de afspraak. Naast de bevestigingse-mail ontvang je ook een e-mail met een track en trace code zodat je kunt zien wanneer de pakketdienst bij jou op de stoep staat. Deze e-mail ontvang je op de ochtend van de ophaling en bevat een tijdsslot van +/- 3 uur.
Mocht je in de gelegenheid zijn je bestelling retour af te geven in één van onze showrooms, dan behoort dat uiteraard tot de mogelijkheid. We willen je dan vragen om het ordernummer van je bestelling bij de hand te houden voor een snelle afhandeling in onze showroom.
Ja zeker! Indien je in de gelegenheid bent om het grote vloerkleed zelf in de showroom retour af te geven, dan is dit uiteraard mogelijk. Hiervoor gelden dezelfde retourvoorwaarden als dat het grote vloerkleed thuis bij je wordt opgehaald. Dit houdt in dat het grote vloerkleed stevig verpakt dient te worden zodat het tijdens transport niet kan beschadigen. Daarnaast willen we je graag vragen om je ordernummer bij de hand te houden voor een snelle afhandeling van je retourafgifte in de showroom.
Wanneer wij het grote vloerkleed bij je komen ophalen, betaal je €16,95 retourkosten. Bij het retour aanmelden wordt je doorgestuurd naar de betaalpagina waar je direct de retourkosten kan voldoen. Stuur je meerdere grote vloerkleden terug? Dan wordt er per extra vloerkleed €5,- gerekend.
Ja. Op de ochtend van de ophaling ontvang je vanuit de pakketdienst een e-mail met de track en trace code. In de e-mail en de track en trace code zie je een tijdsslot van +/- 3 uur waarin de pakketdienst bij je langs komt om het grote vloerkleed op te halen.
Helaas is dit niet mogelijk. Het huidige grote vloerkleed kan je retour aanmelden. Hierbij kan je een voorkeur dag opgeven waarop het grote vloerkleed thuis bij je wordt opgehaald. Het nieuwe, gewenste vloerkleed kan je middels onze webshop bestellen en wordt thuis bij je bezorgd. Je kunt het grote vloerkleed ook retourneren in één van onze showrooms. Het is niet mogelijk om het grote vloerkleed in de showroom om te ruilen.
Neem contact op met onze klantenservice